streda 20. januára 2010

Mindent a maga idejében

Az elhatározás - hogy nagy motorkát veszek - erős volt. Már csak a pénz és a hajtási választott el tőle. Pénzt illetőleg a 2009-es vásárlás ki volt zárva, a 2010. tavasz viszont annál reálisabb volt. Télen vizsgát tenni azonban nem a legjobb, ezért úgy döntöttem, hogy 2009 nyarán magam mögött tudom a dolgokat.
Ha a vizsga nem sikerül, vagy ha időközben rájövök nem is nekem való dolog a motorozás, akkor legalább megspórolom egy új motor árát. Májusban kezdtem el próbavezetésekre járni. Szerettem volna minél több órát becsületesen levezetni. Ez volt az egyetlen alkalom, amikor motoron ülhettem. A vezetés napja maga volt az extázis. 400-as amerikai behozatalú Honda tuning kipufogóval. Amikor ment, az egész utca a hangjára figyelt. A sebességek pont fordítva voltak. Fel egyes, le kettes, hármas, négyes… Azt hiszem az ötöst be sem tettem és már el is érkezett a vizsga napja, szeptember 17. Ezután már csak a nagy motorka hiányzott…


Kiadások:
Hajtási tandíj 166,00 EUR – (motorkölcsönzés + néhány jó tanács)
Elsősegély tanfolyam 23,00 EUR – (hogyan (ne)ájuljunk el vér láttán)
Orvosi ellenőrzés 11,62 EUR (hogy vagy? Jó vagy? 11 ojro)
Vizsgadíj 16,50 EUR (elnézést a zavarásért tisztelt zsűrielnökúr)
Új hajtási kiadatása 6,5 EUR (átírnák? hejsesztypetygyesziat)


Összesen: 223,62 EUR

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára